Tuesday 17 September 2013

Mustika Alang Popok Bisa





Sambungan dari rentetan perjalanan kami diSarekei. Setelah bertemu dgn Wak Jambal kami menceritakan hal tentang Ako , ini jawapan yang kami dapat . Wak berkata Tok Ako itulah nama yang dipanggil oleh wak dimana tok Ako adalah seorang Pawang Bunian , hanya segelintir sahaja yang kenal beliau dan beliau seorang yang sgt tinggi ilmu Tauhid dan Makrifatullah , kami diberitahu wak bahawa kami bertiga antara yang bertuah dpt bertemu dgn Tok Ako , meremang bulu roma hamba bila mendapat penjelasan dari Wak .
Kami pun menyampaikan hasrat dan tujuan kami untuk ke sarekei dimana terdapat beberapa barang yang tinggi khasiatnya dan kami minta untuk membuat penarikkan , Namun hasrat kami tergendala juga kerna mengikut wak , Penjaga sana tidak membenarkan orang yang bukan dari Tanah Sarawak atau anak jati Sarawak menceroboh kawasan nenek moyang mereka .

Namun Wak tidak menghampakan kami , kerna dia bersetuju untuk penarikkan tersebut dgn syarat kami hanya boleh ikut sahaja tetapi kami tidak dibenarkan berbuat apa2 . Kami setuju kami anggap semua kejadian dari Gunung mulu dan sarekei adalah ujian dan ada hikmahnya mungkin juga salah seorang dari kami belum bersedia . Maka wak pun meminta kami memakan sireh Sarawak yang telah dijampi oleh Wak Jambal

Terkumat kamit mulut kami kerna jarang makan msireh tersebut . Setelah semua selesai penarikkan pun bermula , lain orang lain caranya kami amat teruja dgn teknik Wak Jambal , tidak mustahil lah beliau ni disegani . setelah 3 jam berlalu kami sendiri melihat beberapa barang keluar dari celahan batu , terdapat beberapa keris , mustika dan ramuan minyak pengasih . Syukur Alhamdulillah setelah selesai kami pulang kerumah wak untuk proses pembersihan dan pembahagian , Wak memberi tahu kami itu semua milik kami , gunakanlah kearah kebaikan jika dijual pada orang , pastikan orang yang benar layak ... fahamlah kami apa maksud wak . Disini hamba memaharkan Mustika Alang Popok Bisa dimana Mustika ini mempunyai Qadam yang sangat kuat dari segi pertempuran , perubatan dan penilikan.

Antara khasiatnya adalah
  1. Penggerun seucap nyata
  2. Mampu membalikkan sihir
  3. Pembungkam
  4. Pemberat pukulan
  5. Jika dipakai untuk perniagaan insyaallah akan menjadi pelaris perniagaan
  6. Dipandang tinggi kawan mahupun lawan
  7. Jika mereka mempunya hutang maka ia adalah satu medium yg mudah untuk mendapatkan duit ( bukan datan duit , tapi jika sesiapa berhutang dgn kita maka urusan dipermudahkan )
  8. Pengelimun ( darurat )
  9. Kebal senjata tajam ( ketika darurat sahaja )
  10. Mendapat ilmu scan yg tingi dan tepat
  11. Medium utama untuk hasilkan minyak pengasih ( rendamkan selama 14 hari kedalam minyak 7 campuran dan ditapakan alfatihah serta surah al ikhlas sebayak 33x selama 14 hari )
  12. Mampu mengesan musuh
  13. Deria sangat kuat untuk mengesan sesuatu energy x baik atau pun akan kehadiran mahkluk halus
  14. Pendinding diri yang sangat kuat
  15. Mampu mematikan ilmu pengasih jika dituju
  16. Mampu melihat dan berinteraksi dgn Qadam
  17. Medium utama kealam sebelah

Setiap khasiat yang hamba ceritakan itu semuanya telah hamba rasa kecuali no.8 dan 9 . Setiap orang lain rasanya lain juga rezkinya, Beginilah keindahan Allah dimana kita mencari nikmatnya .sama-samalah kita berdoa dan minta segala urusan dipermudahkan . Pantang larangnya dan penjagaannya juga perlu ,akan diberika sekali penebusan

Mahar : Rm 755.33

TELAH DITEBUS


No comments:

Post a Comment

Minyak Aktizah dan Pengisian Doa Aktizah

  Inilah DOA 'AKHIDZAH namanya.  Doa dan Pengertiannya terpaksa saya rahsiakan stas nasihat Guru  Pahalanya terlalu besar dan banyak ...