Wednesday 18 September 2013

Minyak Ratu Puteri Bertab Bunian



 
 
Minyak Ratu Puteri Bertab ini adalah salah satu minyak Pengasih yg dibuat oleh nenek kebayan diSarawak . Untuk menghasilkan minyak ini perlu 7 ramuan antaranya :
  1. Rambut Pontianak
  2. Bertab Emas Bunian
  3. Air Mata Puteri
  4. Minyak Misik Putih
  5. Akar Cenuai Emas
  6. Janggut adam sepasang
  7. Berlian untuk buat susuk
 
Melihat ramuannya sahaja dah tahu tahap keampuhannya , minyak ini sangat kuat dalam pengasihan bagi mereka diluarsana yang sedang mencari minyak pengasih . inilah yang hamba syorkan kerna dengan membawanya sahaja kita dah menjadi perhatian , bayangkan kalau kita sendiri memakai dan mencalit ... tapi awas jangan sesekali disalah gunakan minyak ini kerna miinyak ini telah diritualkan oleh Pawang diSarawak dan mempunyai Qadam Puteri Bunian , Sesiapa sahaja yang memakai minyak ini untuk perniagaan ia akan menjadi perlaris perniagaan dan siapa yang memakai untuk mencari jodoh pasti akan dapat insyaallah . Minyak ini ada beberapa mantra kerna khasiat dan penggunaannya ada 3 cara iaitu
  1. Pengasih diri dimana ia perlu dicalit kedri sendiri
  2. Calit pada orang yang dituju
  3. Calit Pada Gambar ( proses ini agak lama begantung tahap keyakinan kita , jika kuat kita ketika itu maka cepatlah
  4. Seru .....
 
Segala cara pakai dan penjagaan serta pantang larangnya akan diberikan semasa penebusan .
Sedikit advise untuk saya berikan kpd penggemar minyak pengasih , diluar sana mungkin ramai bloger atau penjual barang mistik menipu , secara jujurnya saya lebih suka berjumpa untuk menebus item saya kerna dari situ saya akan beri tahu kenapa sesuatu minyak pengasih bila dipakai x menjadi .. kadang2 harus diambil kira siapa perempuan dihadapan kita , samada ia telah didindingkan atau sigadik tersebut ada memakai . wallahuallam . Minyak ini sangat sesuai lawan sejenis mahupun sejenis .
 
Minyak ini jka dicalitkan pada anak2 atau sahabat2 dgn niat utk perubatan sebagai pemati ilmu pengasih. Minyak ini akan naiknya dgn sendiri setiap awal muharraam 1-10 jika tidak naik  segeralah hubungi saya , saya akan gantikan yang baaru tanpa satu sen pun. Sama-samalah kita meminta darinya ..
 
Mahar : Rm 933.77 ( Peringkat Tertinggi 7 campuran )
 



Mahar : Rm 677.11 (Peringkat Sederhana 5 campuran )
Antaara campurannya ialah
  1. Bertab Emas Bunian
  2. Air Mata Puteri
  3. Minyak Misik Putih
  4. Akar Cenuai Emas
  5. Janggut adam sepasang
Apapun mintalah kepada Allah . sesungguhnya segala gerak atas izin Allah semoga Allah permudahkan segala urusan
 
Mahar : Rm 511.07
 

No comments:

Post a Comment

Minyak Aktizah dan Pengisian Doa Aktizah

  Inilah DOA 'AKHIDZAH namanya.  Doa dan Pengertiannya terpaksa saya rahsiakan stas nasihat Guru  Pahalanya terlalu besar dan banyak ...