Thursday 19 September 2013

Besi Kursani

 
Besi Yang belom dicanai lagi
 




Besi Kursani yang telah dicanai
 
Rasanya tak perlu hamba ulas lebih lanjut tentang khasiat besi ini , cuma disini hamba ingin membberi tahu barang sesiapa yang meminati untuk memperolehi barang tersebut boleh lah berjumpa dgn hamba kerna ia perlukan Ijazah kebangkitan besi kursani barulah ia oleh digunakan , jika berjauhan boleh dibuat pengisan jarak jauh juga ..
 
Mantra Pengaktifan ( Hanya Guru Sahaja Boleh Ijazahkan )
 
Hei besi, besi kursani,
Besi menilik tujuh anggota aku,
Hei besi datang besi aku nanti,
Timah datang timah aku nanti,
Kayu datang kayu aku nanti,
Hei seri kebal,
Dengan berkat kata,
Lailahaillallah Muhammadurrasulullah,
Kulit aku, jadikan batu yang pejal,
Tulang aku, jadikan besi yang tebal
.
 
Ilmu itu harus diamal 41 hari berturut2 untuk mengaktifkan besi kursani dalam badan.
 
Khasiatnya banyak , hubungi hamba untuk maklumat lanjut
 
 
Maharnya : Rm 555.55 ( termasuk ijazah )

No comments:

Post a Comment

Minyak Aktizah dan Pengisian Doa Aktizah

  Inilah DOA 'AKHIDZAH namanya.  Doa dan Pengertiannya terpaksa saya rahsiakan stas nasihat Guru  Pahalanya terlalu besar dan banyak ...