Wednesday 10 July 2019

Fungsi Palet Pengasihan Serta Keberkesanannya ...

Pelet dan pengasihan.apakah yg dikatakan pelet dan apakah yg dikatakan sebagai pengasihan?sebenar byk dan tergantung pd wilayah dan suku pembuat ilmu itu sendiri.
jika bg penulis sendiri pengasih adalah ilmu atau minyak yg digunakan pada diri sendiri supaya dikasihi dan dicintai org secara khusus iaitu seseorg yg tertentu atau secara umum yg mana disukai utk bergaul dan berkawan dgn masyarakat disekeliling.
mengenai pelet sama ada dr jenis ilmu ataupun minyak ia lebih bersifat secara khusus dimana si pemakai akan mencalitkan minyak/menggunakan ilmu tersebut pd si target melalui media makanan dan minuman atau angin pd target khusus tertentu.
fakta keberhasilan pelet dan pengasih sebenarnya adalah 100% dan tidak pernah gagal mengikut kajian para sesepuh dan ahli paranormal.TETAPI setiapnya bergantung pula kepada beberapa faktor dan keadaan.ramai yg bertanya kena tiada kesan,tidak jadi,tidak berhasil,sedikit berhasil,kurang kuat dll.pelet dan pengasih mengambil masa sekitar 3,7,9,40hari utk bekerja setelah digunakan atau paling malang bg si pengguna adalah selama 2 tahun baru berkesan.jd pelet dan pengasihan bkn utk diuji coba hanya berdasarkan ilmu tp kesabaran si pengguna dan keyakinan mereka.
faktor keberkesanan:

-hari malang si target
-arah angin
-unsur kekuatan target
-hari,planet dan bintang
-kekuatan batin target
-kekuatan batin si pengguna
-keyakinan
-keinginan si pengguna
-kesabaran
-tempat calitan&sapuan
-ilmu si target
-kecepatan pemulihan badan si target
-dan lain2 faktor yg harus difahami selain kekuatan minyak dan ilmu itu sendiri
bkn senang utk menembusi tubuh seseorg jika dia mempunyai kekuatan batin yg kuat atau pendinding dr amalannya,ibadahnya atau pendamping jagaan keluarganya serta lelain faktor.ilmu dan minyak ini akan bekerja dgn 100% kekuatan utk memastikan berjaya dan ini mengambil masa atas faktor diatas.

Jadi disini sy cuma terangkan serba sedikit tentang jln kerja ilmu dan minyak pelet serta pengasihan.satu lg masalah yg dihadapi oleh pengguna minyak atau ilmu adalah inginkan INSTANT.disinilah kegagalan mereka apabila menggunakannya kerna tiada kesabaran dan apabila berjaya maka masanya telah terlewat dan mungkin pengguna sudah berputus asa atau telah mempunyai niat baru atau inginkan yg lain..tidak dinafikan mmg ada yg INSTANT tetapi ini hanya terjadi kpd org "TERTENTU" yg sukar ditafsirkan mengikut kebatinan dan faktor lain pd dirinya.

p/s:jangan bazirkan diri dan wang anda jika anda bkn berkeyakinan dan mempunyai niat yg teguh kerna apakah tidak anda berfikir setelah menggunakkannya maka ketika anda berputus asa atau mempunyai pengganti apa akan terjadi kpd mangsa anda.

No comments:

Post a Comment

Minyak Aktizah dan Pengisian Doa Aktizah

  Inilah DOA 'AKHIDZAH namanya.  Doa dan Pengertiannya terpaksa saya rahsiakan stas nasihat Guru  Pahalanya terlalu besar dan banyak ...