Thursday 18 July 2019

Dalang Kai Karatun


Dalang Kai Karatun 

Tambang Lereng ini hamba dapat di Indonesia , fungsinya sangat kuat hanya yang benar benar serius sahaja hamba akan maharkan kerna fungsinya sangat Kuat dan Ampuh , Fungsi Utama TL ini sesuai digunakan untuk Tahta , Kecantikan Kerjaya , dan lebih Utama untuk Wanita . 

TL ini sudah diFrame kan dan di Recharged deng 13 minyak sapuan Palet dai Raja Semar , makanya tidak hairanlah jika ianya lebij digunakan untuk Penunduk dan Pengasih. TL ini amat sesuai diletakkan diRumah , Pejabat atau Permis Perniagaan . Jika sipemakai adalah Wanita an guna untuk Pelaris Perniagaan amat sesuai , terutama mereka yang memiliki perniagaan seperti Saloon atau kedai makan . 

Setiap penebus yang berminat akan disertakan Minyak TL utk disapukan pada TL dan sekaligus untuk digunakan pada si pemilik . Awas TL ini jika lelaki yang menebus pasti akan memiliki cewek/teman wanita yg ramai . 

Mahar : Rm 2111.11 
     : Rp  7,200,000.00 

Mahar blh Dirunding 

No comments:

Post a Comment

Minyak Aktizah dan Pengisian Doa Aktizah

  Inilah DOA 'AKHIDZAH namanya.  Doa dan Pengertiannya terpaksa saya rahsiakan stas nasihat Guru  Pahalanya terlalu besar dan banyak ...