Tuesday 25 February 2014

Kulit Kerbau Landau Mati Beragan






Kulit ini hamba perolehi di Kelantan dari seorang guru Pondok. Kulit ini dipercai kebal umum namun kena mencari orang yang pandai menasak kulit tersebut kedalam kulit kita, Maaf hamba memang tidak tahu untuk menasak , Hamba jadikan ia loket namun anergynya tetap ada . Namun harus diingat tidak semua kulit ini ada penjaganya kerna itu kulit kerbau landau ini dijual sehingga mencecah ratusan ribu . 

Antara khasiat2 yang ada pada kulit ini adalah 
  1. Membangkitkan tenaga dalaman 
  2. Disegani mahkluk Ghaib 
  3. Memiliki kekutan seperti pendekar 
  4. Pantas dan kuat serta berbisa jika terkena pukulannya 
  5. Mampu menghancurkan ilmu kebatinan Lawan 
  6. KEBAL UMUM DAN DARURAT - harus mencari orang yang pandai untuk ditasakkan kedalam kulit 
- kata dari sdr Neo Iskandar dalam blog karimon mengenai kulit kerbau landau -


Assalamualikum,
sesuatu yg sukar dicari di alam nyata. hanya boleh didapati di alam ghaib . bukan calang² org yg bisa boleh mengambilnya . BUKAN SENANG UNTUK DIAMBIL.HANYA ORANG YG TERPILIH SAHAJA BISA MENGAMBIL .
antara fadilatnya memberi kewibawaan besar, di mana ia akan dihormati, disanjungi dan dipatuhi selagi ia ada dibawa ke mana².
apa yg dituturkan, dibahaskan akan menyebabkan orang patuh dan sanjung secara tetiba . xbisa melawan selagi pemakai ada di tubuhnya .
terdapat beberapa pantang, antaramya tidak boleh dibawa ke tempat² kotor, tandas, maksiat dan sebagainya .
hanya org yg terlibat dalam politik dan berdarah raja sahaja biasa memilikinyta . kerana penjaga/khadam adalah berdarah raja . rakyat biasa xbisa memilikinya .
kepada yg memilikinya akan menerima imuniti khas . akan didatangi dalam mimpi. diberikan panduan n gerakan .
ttp untuk barangan ini harga sukar diusulkan kerana boleh mencecah 6 angka . ttp apabila memakainya akan menebus kembali wang diguna untuk menebusnya lebih beberapa kali ganda .
tahniaj kepada penulis blog kerana dapat menghimpun barangan mistik yg pelik utk tatapan kami .jika xsilap hanya blog ini mempunyai barangan ini . wallahualam 
jika ada silap informasi ku pohon sepuluh jari kemaafan . tq n wassalam .

Maharnya : Rm 1777.77

TELAH DITEBUS




No comments:

Post a Comment

Minyak Aktizah dan Pengisian Doa Aktizah

  Inilah DOA 'AKHIDZAH namanya.  Doa dan Pengertiannya terpaksa saya rahsiakan stas nasihat Guru  Pahalanya terlalu besar dan banyak ...