Tuesday 25 February 2014

Batu Hijau Mengkuteng Syeikh Baripak



Batu Syeikh Baripak. Batu ini hamba perolehi dari simpanan guru hamba, batu ini khasiat nya sangat tinggi , dipercayai batu ini diberi oleh Penghulu kampung Bunian Berapak di Sarawak .
Batu ini memiliki Qadam yang paling banyak dalam simpanan hamba. kerna Qadam dalam ini terbahagi kepada 5 iaitu 
  • Qadam Puteri 333,111
  • Qadam Panglima 25000
  • Raja Qadam 100,000
  • Macan Putih /Emas 230,400
  • Qadam Peringkat tinggi 500,00
Mungkin agak kelakar namun saya membuka ruang kepada sesiapa sahaja yg mampu scan silalah scan tapi pastikan hadiahkan Al Fatihah kepada penjaga batu tersebut . Jika saya berbohong silalah komen diruangan comments , Hamba bersifat terbuka lain orang lain caranya . 
Berbalik dari cerita ini batu ini sangat sesuai bagi mereka sedang menjinak2kan diri dalam Ilmu perubatan dan persilatan kerna khasiatnya lebih pada perubatan dan persilatan , Tetapi ada satu lagi yang sangat unik dimana jika direndamkan bersama minyak 1001 bunga yg dicampurkan dengan kasturi putih dan kijang putih selama 44 hari dan dibacakan Al Fatihah serta Al Ikhlas sebanyak 33x selama 44 hari ia akan menjadi minyak pengasih yg sangat tinggi khasiatnya sehingga meryamai Dagu peringkat ke4 
Antara lain khasiatnya adalah 
  1. Pelaris perniagaan 
  2. Ibu Pengasih 
  3. Mampu menyatu padukan adik beradik dan sanak saudara 
  4. Mampu mengatasi bos yang panas baran 
  5. Pasangan curang yang tidak setia 
  6. Suami kaki pukul / Baran 
  7. Pemanis dan seri wajah 
  8. Mengembalikan warna aura tubuh 
  9. Membuatka orang makin sayang 
  10. Orang sentiasa teringat akan kita 
Banyak lagi khasiat Batu ini yang tidak mampu hamba ceritakan , semua itu hanyalah atas dgn Izin dan Gerak dariNYa insyaallah semua akan telaksana dgn baik , Batu ini ada cara penjagaannya dan perlu diperasapkan dengan menggunakan setanggi yg disediakah oleh hamba kerna setanggi tersebut telah dizikirkan serta dimantra kan dgn beberapa ayat dan mantra selama 77 hari .

Maharnya : Rm 733

TELAH DITEBUS


1 comment:

  1. Prediksi Togel HK Mbah Bonar 18 Agustus 2019 Ayo Pasang Angka Keberuntunganmu Disini Gabung sekarang dan Dapatkan Potongan Setiap Hari !!!

    ReplyDelete

Minyak Aktizah dan Pengisian Doa Aktizah

  Inilah DOA 'AKHIDZAH namanya.  Doa dan Pengertiannya terpaksa saya rahsiakan stas nasihat Guru  Pahalanya terlalu besar dan banyak ...