Wednesday 10 April 2013

Batu Kantong Macan Berdarah

 
 
 
Batu Kantong Macan ini hamba perolehi semasa hamba menarik barang diPulau Besar, Melaka . Batu ini dikatakan sangat panas dimana sipemakai akan berasa seperti ingin bertempur, Selain itu sipemakai akan dapat kehadiran Qadam atau ternampak kelibat harimau emas melintas, Usah khuatir ia tidak kan menakutkan tuannya apatah untuk menyerang. Sepanjang dalam jagaan hamba , hamba seringkali didatangi seorang panglima dimana ia mengajar ilmu persilatan dari lam sebelah, selain itu kadang2 hamba terima hadiah dari alam sebelah , percaya aatau tidak terserah pada seseorang, hanya yg mengetahui ha perihal alam bunian atau pencari barang mistik semestisnya mereka lebih mengetahui .
Antara khasiat yang terdapat pada Batu Kantong Macan ini adalah
 
  1. Pengelimun 
  2. Penderas pukulan
  3. Pemampan
  4. Pendinding diri dari seangan ghaib
  5. Penggerun dan penunduk niat yang sangat ampuh
  6. Sangat peka akan kehhadiran alam ghaib
  7. Hati menjadi tenang dan menjadi lebih berani
  8. Pembisa pukulan yg sangat kuat
  9. Mampu merawat penyakit misteri
  10. Semangat tempur seperti Macan
  11. Pemati langkah
  12. Terlindung dari ilmu Scan
Segala khasiat sebenarnya banyak lagi ia bergantung pada sipemakai bagaimana ia gunakan , memerlukan penjagaan yang khusus dan pantang larang yang keras . Segala khasiat datannya semua ddari Allah sama2 lah kita meminta dariNya kerna segala keizinan datan darinya bukan dari batu mahupun Qadam agar akidah kita tidak lari dari paksi yang betul .
 
Maharnya : Rm 555.03

 
 

No comments:

Post a Comment

Minyak Aktizah dan Pengisian Doa Aktizah

  Inilah DOA 'AKHIDZAH namanya.  Doa dan Pengertiannya terpaksa saya rahsiakan stas nasihat Guru  Pahalanya terlalu besar dan banyak ...