Thursday 11 April 2013

Batu Delima Garang Qadam Dewa

 
 
 

Batu Delima Garang Qadam Dewa , Batu ini hamba perolehi di Tanjung Hantu , Perak , batu ini hasil pemberian salah seorang pengamal perubatan disana dimana beliau sering keluar masuk ke Tanjung Hantu . Batu ini mempunya khasiat yang sangat kuat dan asli dimana batu ini mempunyai penjaga iaitu QADAM DEWA dimana Qadam ini mempunyai kedudukan paling tinggi dalam salasilah Bunian. Usianya menjangkau 3100 tahun ... mungkin agak kelakar biila mendengarnya tetapi tidak pd pengamal perubatan atau pencari barang mistik kerna ia sudah sinonim dgn usia sebegitu ..
Khasiatnya sgt kuat usah terperanjat kerana Qadam ini mempunyai bala tentera pertempuran seramai 10000 Qadam panglima dan 3000 Qadam perubatan. Penjagaannya juga perlu dan perlu diperasapkan juga, Pantang larangnya juga agak keras . Salah satu medium untuk NGANGKUNG !!! ( hamba tidak bertanggunjawab , tetapi hamba akan beri kaedah utk ritual menggunakan Batu ini )

::: sila hubungi saya untuk maklumat lanjut :::
 
Maharnya : Rm 1111.03 sebutir ( akan diberi kain wafak serta minyak seru khas utk ngangkung )

- Satu telah ditebus
- Telah ditebus
( tinggal sebutir sahaja lagi )
 

No comments:

Post a Comment

Minyak Aktizah dan Pengisian Doa Aktizah

  Inilah DOA 'AKHIDZAH namanya.  Doa dan Pengertiannya terpaksa saya rahsiakan stas nasihat Guru  Pahalanya terlalu besar dan banyak ...