Wednesday 17 September 2014

Mustika Aji Kanjeng Kliwon




Mustika Kanjeng ... setelah lama hamba peram mustika ini barulah dapat hamba pertontonkan utk ditebus , mustika ini hamba dapat di satu perkampungan di KAMPUNG NAGA , JAWA BARAT  . mustika ini sgt agresif dalam pertempuran dan kehadiran mahkluk ghaib. Mustika ini mempunya daya kekuatannya sendiri yg sangat unik dimana mustika ini mampu menghasilkan energy seperti penderas pukulan .
Pernah hamba bawa mustika ini melawat sahabat hamba di Kota Masai, hamba dapati hamba cepat agresif akan kehadiran mahkluk ghaib dan orang yg memiliki saka . Selain itu juga ia mampu mengubat orang dari jarak jauh . 
Mustika ini ditarik oleh Mbah Sarigi yg berasal dari Banten , hasil dari rundingan dan persetujuan menukar barang maka hamba diberikan Mustika ini . Sbnrnya banyak lagi khasiatnya namun adalah lebih baik hubungi saya kerna jika ditulis akan menjadi tanda tanya serta salah faham tambah pula untuk megelakkan dari orang berkata MENGARUT !!!! 
Terdapat pantang larang dalam penjagaan Mustika tersebut dan perlu penjagaan dari segi rendaman 

Maharnya : Rm 733.77

TELAH DITEBUS

No comments:

Post a Comment

Minyak Aktizah dan Pengisian Doa Aktizah

  Inilah DOA 'AKHIDZAH namanya.  Doa dan Pengertiannya terpaksa saya rahsiakan stas nasihat Guru  Pahalanya terlalu besar dan banyak ...