Sunday 29 June 2014

Loket Anjasmoro Laut





Loket Anjasmoro Laut , Mungkin agak pelik namanya tapi itu adalah nama yg diberikan orang sabah kepada hamba ,Asalnya ianya berbentuk batu lalu dibuat loket dan dilekatkan keatas tanduk Rusa Putih . Loket ini mempunyai khasiatnya yang tersendiri dimana bagi mereka yg gemar melakukan aktiviti memancing laut dalam atau mendaki gunung ia sangat sesuai. Loket ini mempunyai qadamnya yg sendiri , Semasa kami berjumpa dgn Pak Labis orang Sulu beliau bnyk menceritakan hal ghaib pada siapa yg memilikinya kerna kebanyakkan org sulu gunakan untuk merentas laut supaya tidak dilihat atau dikesan Penguatkuasa Maritim kita , wallahuallam jika sesuatu hal itu diizinkanNya maka tidak mustahil . Hamba ada tanya kenapa diberikan nama Anjasmoro , maka ini adalah jawapannya , Anjas adalah nama Panglia sulu yang sgt hebat dan beliau sangat alim sehingga kematiannya tidak dijumpai jasadnya , ada orang lama pernah menceritakan Anjas memliki kuasa yg sgt hebat dimana ia mampu mengalihkan pandangan orang disamping itu juga jika dalam keadaan darurat ia mampu melawan dgn musuh yang ramai dalam keadaan tanpa senjata . Hal ini tidak mustahil kerana diTanah Melayu sendiri ramai orAng lama2 memiliki ilmu sedemikian . 

Antara khasiat yang lain adalah ia salah satu medium untuk kita kealam sebelah , bagi mereka yang mempunyai baran ia mampu menyejukkan baran seseorang itu , selain itu dalam keadaan darurat ia mampu berlawan dgn sendirinya sehingga memeiliki energy yg luar biasa wallahuallam kerna ia juga pernah diuji oleh Saudara Kiyai Mentagi di Indonesia. Loket ini telah lama dalam simpanan hamba kerna ia belum sesuai utk dimaharkan lagi namun setelah mendapat mimpi petanda loket ini telah matang maka hamba buka untuk sesiapa yang berminat . Sebenarnya banyak lagi khasiatnya namun atas ebab tertentu terpaksa hamba rahsiakan , bagi mereka yang berminat sahaja akan hamba ceritakan . 

Untuk makluman pengumpul barang mistik atau peminat barang mistik hamba boleh katakan Loket ini mampu digunakan untuk SANTAU !!!
dan pemanggil No Ekor !!!! hamba tegah perbuatan ini namun hamba tidak suka berselindung dimana loket ini mampu melakukan kerja tersebut . 

Apa juapun mintalah kita kpd Allah agar ia tidak lari Akidah kita, tidak lah sesuatu hal akan terjadi jika tidak diIzinNya.

Maharnya : Rm 733 + Kain Kuning setenggah Meter + buku yassin 3 naskah   

TELAH DITEBUS 

No comments:

Post a Comment

Minyak Aktizah dan Pengisian Doa Aktizah

  Inilah DOA 'AKHIDZAH namanya.  Doa dan Pengertiannya terpaksa saya rahsiakan stas nasihat Guru  Pahalanya terlalu besar dan banyak ...