Sunday 5 May 2013

Cincin Batu Macan Dewa.





Batu Macan Dewa adalah batu keramat yg sangat kuat dalam pertempuran , amat berbisa pada meraka yang terkena pukulannya. Cincin ini adalah milik peribadi seorang Guru di Sabah  bernama Tn Haji Openg Ghazal guru Maarifat , Batu ini didapati di Gunung Kinabalu semasa pertapaan selama 44 hari , Batu ini memiliki Qadam tersediri , Dipercayai lebih dari 30 Qadam Peringkat Dewa Raja, Khasiat Batu ini agak pelik kerna jika sipemilik memiliki batu tersebut , tidak mustahil setiap malam jumaat akan didatangi Qadam panglima . Jika darurat pemilik batu tersebut akan menjadi kebal .. tapi awas hanya darurat sahaja wallahuallam. Mengikut dari cerita pernah satu ketika Guru tersebut dikepung oleh orang india bercampur orang myanmar, sedikit salah faham berlaku disitu sehingga berlaku pergaduhan , apa yg unik Guru tersebut langsung tidak cedera walaupun dikeroyok lebih 30 orang , Tapi awas batu ini sngat panas penjagaan sangat perlu dan perlu diperasapkan sekurang-kurangnya 133 hari sekali . Sebenarnya terlalu bnyk khasiat dari batu ini , namun apabila menebus pasti akan dapat khasiat yang lain . 

Segala apa yg hamba ceritakan khasiatnya adalah dari Guru tersebut , dari hasil Scan pula batu ini mmg terlalu unik dan bnyak Qadam ,hamba tidak akan ceritakan khasiat semuanya jika ianya tidak benar, Apapun kepada Allahlah kita pohon agar Aqidah kita tidak lari . 

Mahar : Rm 911.77

TELAH DITEBUS




No comments:

Post a Comment

Minyak Aktizah dan Pengisian Doa Aktizah

  Inilah DOA 'AKHIDZAH namanya.  Doa dan Pengertiannya terpaksa saya rahsiakan stas nasihat Guru  Pahalanya terlalu besar dan banyak ...