Sunday 10 March 2013

Batu Besi Badar Asli



Batu Besi Badar Asli . Batu ini boleh melekat pada magnet , bagi mereka yang ingin menebusnya dan ingin uji samada boleh melekat atau tidak silalah bawa magnet untuk tujuan uji. Batu ini sangat popular dikalangan tentera2 dizaman dahulu lagi kerana keasliannya dan khasiatnya. Khasiat ini sgt dicari kerna mempunyai khasiat kebal umum wallahuallam . Pada hamba mudah sahaja jika seseorang itu menjaga malan serta zikirnya kpd Allah aper jua pun akan menjadi, disamping itu hubungan sesama manusia juaga perlu dijaga agar kita terlepas dari sikap riak dan takbur. 

Diceritakan dahulu ada seorang tentera diindonesia mempunyai Batu tersebut, beliau telah dikepung beberapa pemberontak , maka dgn itu beliau menyerahkan semua kepada Allah sambil mengenggam batu tersebut ,maka tidak semena-mena beliau dihujan beberapa tembakan , alangkah terkejutnya tiada satu peluru pun yang menembusi badannya . Maka dgn mudah beliau menumpaskan musuh dgn senjatanya. sejak dari itu semakin kuat tentera tersebut beramal dan mendekatkan diri pada yang Maha Esa . 

Itu adalah sedikit soroton cerita dari orang2 lama. antara khasiat lain yg ada pada Batu Besi Badar Asli adalah 

  1. Kebal ( harus yakin pada Maha Penciptanya )
  2. Pendinding dari segala ilmu hitam termasuk DAGU !!!!
  3. Rajin bekerja dan urusan yang berat menjadi ringan 
  4. Mampu menumpaskan musuh tanpa merasa penat 
  5. Mempunyai kekuatan yang sangat kuat jika benar2 memerlukan

Maharnya : Rm 1111.11 ( BDR )
Telah ditebus

No comments:

Post a Comment

Minyak Aktizah dan Pengisian Doa Aktizah

  Inilah DOA 'AKHIDZAH namanya.  Doa dan Pengertiannya terpaksa saya rahsiakan stas nasihat Guru  Pahalanya terlalu besar dan banyak ...