Tuesday 21 February 2012

Geliga Ular Tedung


Geliga Ular tedung ini diperoleh dari seseorang yg tidak saya kenali. Menyerahkannya kepada saya kerana tidak sanggup berdepan dengan ujiannya. Alhamdulillah, 3 tahun saya menyimpannya, dirumah dan dibawa ke hutan tiada pula saya berdepan dgn ular. 

Berbeza dengan pemilik asal geliga ini. Saban hari dikunjungi ular dalam berbagai-bagai cara dan rupa utk mengambil geliga ini. Beberapa kali saya gunakan sebagai medium rawatan utk menyedut bisa dan merawat histeria & santau.

Khasiat utama yg menjadi buruan ramai orang, energi pengasihan, penunduk, penggerun, pembungkam mulut musuh, penawar bisa / racun dan juga pembisa. Orang yg memakai barang ini, membuatkan org tidak berani utk berkata lebih terhadap anda. Jika anda pemimpin sebuah kumpulan atau organisasi, inilah medium perantara yg bersifat alami / semulajadi utk tujuan tertentu.
Geliga ular juga merupakan medium pengasihan yang begitu kuat khasiatnya. Tidak hairan jika pemilik geliga ular mudah didekati ramai wanita. Jika diguna kearah yang baik, akan dikasihi dan disenangi oleh orang ramai. Namun jika sebaliknya ( kaki perempuan & menganiaya orang lain ), hajat anda sememangnya akan tercapai. Tetapi harus ingat juga seperkara. Balasan dan timbal baliknya sentiasa menanti.

Tapi apapun semua ini diatas izin Allah semata-mata, semuanya dari Allah SWT. Janganlah terlalu taksub pada sesuatu benda atau barang bertuah hingga menggadaikan akidah dan iman sebagai seorang Islam.

* Saya tidak berurusan dengan broker-broker barang ajaib untuk geliga ini. Syarat saya cukup mudah. Tidak kira apapun nilai yang anda (broker) sebutkan untuk barang berharga ini, cukuplah bagi saya mahar yang saya kehendaki. Jangan buang masa, petrol dan kredit anda untuk memberitahu saya nilai atau angka-angka yang tidak masuk akal.

* Saya tidak keberatan jika ada pihak ingin menguji keasliannya.

* Pindah milik perlulah berjabat tangan. Barang ini tidak boleh dilakukan pindah milik jarak jauh.

MAHAR PINDAH MILIK : RM 3777.77

No comments:

Post a Comment

Minyak Aktizah dan Pengisian Doa Aktizah

  Inilah DOA 'AKHIDZAH namanya.  Doa dan Pengertiannya terpaksa saya rahsiakan stas nasihat Guru  Pahalanya terlalu besar dan banyak ...